Stan snart

Hej..just nu sitter jag i äckel skolan, mår illa o känns som om alla kollar konstigt på mig -.-
Kl tio över 11 kommer pappa o hämtar mig, så skjutsar han mig till stan så ska jag träffa min läkare där på UM. Blir väl att ta lite kondomer också ;ppp

Missar maten i skolan, så de blir väl o käka på donken eller nå, men innan de ska jag o pappa åka förbi Österns pärla o kolla om jag får nån praoplats där..
Efter de blir de väl o träffa Sebbe på stan.

Men nu börjar min lektion så vi hörs väl sen!

(ååh va jag saknar att ligga här!!)


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback