Jag snackar inte skit bakom din rygg, jag säger bara vad jag tycker om dig när du inte är där

Tjo, inte bloggat på ett tag, whatever liksom, finns inget att skriva om?

Bara de att jag längtar sjukt mycke tills vi åker!! Ååh ska bli så skönt o komma bort från Sverige!
Har fått en massa läxor..uschusch men jag måste försöka bättre mina IG:n.

Hade iaf utvecklingssamtal idag o de gick väl sådär..fick se mina omdömen om hur de ser ut just nu inför betygen, o jag kan väl säga att dom var helt okej för mig, eftersom jag har bättrat dom sedan tidigare. På mitt omdöme låg jag mellan VG och MVG på bild, de är jag typ extra nöjd med!

Menmen back to real life,, jag har inte gjort så mycke den här veckan, typ gått i skolan o sen typ slappat..

Men nu ska väl lilla jag ta mig ner o äta mat, så vi hörs väl sen igen jao.


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback