Usel bloggare

Haha fan va dålig jag är på att blogga...men bloggappen på min iPhone har varit helt cp så.. Aja, igår va jag först med Ida i typ 2 timmar sen va jag med Cornelia hela kvällen, gjorde inte så mycke men vi hade kul iaf. Va på sommarkväll med Corre i onsdags för första gången i år, var väl rätt så kul. Gick först runt som två cpn, men sen träffade vi lite folk. Innan jag åkte hem från stan så va jag med Cornelia, Jakob, Robbin o Alexander, vi satt väl o chillade ;) Orkar inte skriva mer nu, lovar att blogga mer senare. Ciaooo'


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback