Fredag 6 juli

Men usch va dålig jag är på att blogga! Även om jag har sommarlov känns de som om jag inte har nån tid att göra en massa inlägg som är helt ointressant. Hittills har jag haft ett långtråkigt sommarlov som bara består av tv och rumble.. Men jag har också varit en hel del hundvakt och de är hur kul som helst ju! Mitt underbara sommarjobb :) Goa Santino är så himla gosig och han vill bara upp och pussa i ansiktet nästan hela tiden haha ;) Ska även vara hundvakt senare idag. Just nu ligger jag o tittar på CSI Miami som jag gör typ varje kväll..
 
Aja, ska försöka uppdatera senare idag, men ungefär kl 15.00 imorgon ska jag vara på stan och sen vidare till Santino, så jag får lite sovmorgon iaf :)
Men gonatt sötnosar, sleep tight.
 
Och ja jag saknar Thailand..
 
 
 

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback