Back on track!

Nu va de allt för länge sen! Men nu så har jag en ny header så nu blir de roligare att blogga. Jag ska också göra om lite i designen, men de orkar jag inte nu eftersom jag skriver från mobilen, och för att jag snart ska sova.

Ska på prao imorn på vikingaskolan, fett segt.. Men ah. Kommer väl förmodligen blogga mer imorgon.

För er som undrade hade jag en bra födelsedag igår och jag fick bl.a. en iPhone 4s. Lägger väl upp lite bilder så småningom.

Bjuder på en nytagen bild på mig :ppp


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback