what's going to happend?

Hejsan bloggish, sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft tid att blogga tidigare idag, för jag har först varit i skolan, sen direkt ner på stan med Cornelia och sen hem och firat min bror som egentligen fyller år imorn. Nu är de så att de har hunnit blivit lördag och jag känner en oro i magen, kommer jorden gå under senare idag? Vad ska man göra då liksom? :O
För övrigt ska jag upp tidigt imorgon för jag ska till Stockholm med mamma, pappa och två andra människor! Dom andra människorna är ett par från Tjeckien som är och hälsar på oss i Sverige. Dom kom hit i lördags förra veckan och ska åka hem imorgon. Dom är väldigt trevliga och de har varit en hel del prat på tjeckiska! Så imorgon kommer jag inte kunna blogga, blir borta hela dan, kommer hem sent på kvällen, om jag ens kommer hem? Vet vet?

Aja, de blir väl shopping och sånt i Stockholm också, fett nice alltså! Skulle egentligen ha gått på Forever Young men de blev inte så nu. Va faktiskt ändå inte så sugen på att gå..


Aja om vi dör imorn, blir alla vi som lever nu dom sista människorna i historien :) Fett nice ändå, hehehee.




Bild från New York. Men nu ska jag sova, så får vi se vad som händer imorgon..de här kanske blir mitt sista inlägg? Aja pusshej! :*

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback