i love sunny days

Jag & Nelia cyklade in till stan idag direkt efter vi hade vart på källmur, som sagt, o ja köpte aldrig den där "strandtröjan" för jag hade tydligen tagit fel på priset, eller rättare sagt cornelia.. ;) HAHA, men vi cyklar nog ner på stan imorn igen o köper en varsin!
Idag har de suuuugit på källmur. Vädret har varit helt awesome, de va väl runt 35-40 grader i solen på dan? och sen vid klockan sju så va de runt 25 grader! Helt sjukt härligt, vi har också suttit på nians tak o solat (blivit lite brun hoppas ja..), men efter typ mindre än 2 timmar vi hade suttit där så kom de en cp väktare som sa till oss att vi inte fick sola där uppe...man bah okej?! -.-
Så vi cyklade hem o inte gjorde nått typ, va bara ute i de härliga vädret o hade kul & knäppte kort.

Just nu har jag jätteont i huvet bara för att jag har svettats jätte mycke idag, så ja ska nog gå & ta en snabbdusch & så måste ja käka mat, har inte gjort de typ sen i skolan eller nå..
Imorgon ska min skola o källmur ha en "friluftsdag" tillsammans på kastvallen, vet inte va vi ska göra? orkar inte bry mig speciellt mycke ändåså.
Aja whatever liksom, nu måste ja gå o göra mig klar, blir för trött annars... klockan är halv elva o ja slår vad om att de typ är 15 grader ute eller nå? Orkar inte gå & kolla exakt hur många grader de är, hehe!


tjarråååå

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback