helt dött här ju..

Nu sitter jag hemma hos mormor o bara chillar framför datorn, har nyss ätit god mat o umgåtts lite med min kusin Johanna & hennes polare Olle.. :)
Vi ska väl åka hem om några timmar, imorgon äre ju äckel skola. Om jag kommer hem i bra tid ikväll kanske ja ska va me bästavän ett tag :*
Gårdagen spenderade ja iaf me bestisfestis, vi hade skitkul ;)
Just nu ser de ut att bli åska här..hoppas inte!? :O
Haha..men iaf, har typ inte gjort ett piss här idag, finns inget o göra typ..ska väl fortsätta att göra ingenting.



Bjussar på en bild på mig från igår, pZ


Kommentarer
Postat av: annie :D :D :D

haha, tack din med :)

2011-05-30 @ 01:53:20
URL: http://annieljunggren.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback