today, yesterday and on tuesday

Nu är de dags för mig att hoppa i säng, men eftersom att jag inte har skrivit på länge om vad jag gör om dagarna så skriver jag lite nu om idag. Började med att jag vaknade 6 men ställde på snoozie till kl 7, så då gick jag upp och fixa mig och sånt man gör på morgonen innan man ska gå till äckelskolan. Sen väckte jag mamma för hon skulle skjutsa mig till skolan. I skolan hände inget speciellt, va inte med på alla lektioner, palla liksom? Sen gick jag fort hem för jag va arg på mamma, hehe..när jag kom hem spelade jag supermario på wii, sen chilla ja bara lite vid datorn.

Tidigare idag kom också min älskade bror Jonny och Carina & Cornelia en sväng förbi, vi fikade och pratade som vanligt :)

Igår och i förrigår va jag hemma från skolan, slappade & chillade lite, och var iväg till järnvägsmuséet och Bönan ;)
Fast då började de såklart att regna...men nu kallsvettas jag för datorn är kokhet likaså mitt jävla rum så nu kanske de är dags att vädra! Hehe, gonatt nu!

 

Fotograf: Jag
Redigerat: Jag
Modell: Någon random, (fotot är taget på Coney'Island i N.Y)


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback