my day today

Ligger i sängen nu o är skittrött, men kan göra ett snabbt inlägg om dagen!
Började 9, tömde mitt skåp i skolan...sen cyklade jag till konstgräs där vi skulle spela brännboll hela dan osv..
SKIT TRÅKIGT ASSÅ!
Under hela dagen i skolan fick vi en festis och en macka..
va är de för nå jävla snåla jävlar?!
Aja, va inte med på nånting så jag satt bara o chillade/solade :)
Vi slutade runt kl. 2 o då cyklade jag hem, kom sedan hem o va helt dösvettig o hade vattenbrist som fan, kändes som om jag skulle svimma (ja brukar väldigt lätt få solsting på somrarna)
Aja, tvättade iaf av mig lite o sen drog jag till bästavän o så cyklade vi in till stan.
Hon köpte en större töjning, skitsnyggt är de på henne asså!
Sen va ja så jävla hungrig så vi gick till donken o käka, hade ju knappt käkat innan..
Sen gick vi runt o kollade på kläder, hittade en grymt skön tunn, pösig "strandtröja" :p
Sen gick vi upp till taket på nian, satt där & solade, dunkade musik & njöt av den härliga värmen!
Kanske satt där i 3-4 timmar? Ville iaf inte gå därifrån, va så förbaskat härligt ;)
Blivit super solbränd på näsan igen, hahah o nu ser de ännu konstigare ut eftersom man ser linjen där mina brills har varit..smart!
Amen sen cyklade vi hem till Bomhus o cyklade runt/satt o snackade lite.
Imorgon ska iaf min skola till källmur o kolla o shit eftersom vi tvingas gå på den skolan i 8:an, men ja ska ju ändå byta klass till Nelias så! Blir väl helt okej :)
Har varit en supermysig dag o om de blir varmt imorgon också så ska vi ner på stan igen efter vi har varit på källmur, ska köpa den där "strandtröjan" ja titta idag!

Haha lovar att lägga ut en bild på mig & min solbrända näsa, imorgon..

För nu ska ja sova, sleep tight all of you. :*




Snabbt inlägg de här blev då?!
Haha nerå, tvekar lite..

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback