Let me come home, home is wherever i'm with you

Hej alla gulliga läsare! :)
Har spenderat dagen med bästavän på stan o hemma hos mig, mihi vi har haft lika kul som vanligt.
Köpte en Stolt&Nykter biljett också, så nu slipper jag springa runt och leta reda på sånna!
Ska hoppa in i duschen nu, även om de kanske är lite sent för de, hehe, men de är ju alltid skönt med en kvällsdusch! haha.
Imorgon taggar jag en väldigt nice dag med folk!
Men aja, när jag kommer ut från duschen skriver jag lite snabbt om 'Dag 6', hehe jag är lite trög när de gäller sånt där tror ja..
Hörs sen då! :*



Bild sen några månader sen..haha sweet!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback