i'm alive, YET.

JAG LEVER, än iaf..
Får väl se om jag vaknar upp riktigt imorn ;)
Har för nån timme sen kommit hem från huvudstaden, har haft de riktigt skönt idag!
Även om de varit lite småkallt men ändå. Satt ett tag där vid vattnet där man ser ända bort till grönan och värmde mig lite, myspys.
Knäppte inte så mycke kort, men dom jag knäppte i Stockholm lägger jag ut här så småningom!
NU ska jag nog gå ut och vara lite social med Simons vänner/några i min familj/släkt för dom är ju här och firar Simon!

Haha några bilder från idag, knäppt med mobilkameran..dåliga bildeeeer













Nu dunkar dom musik där ute, hehee o jag orkar nog inte gå ut dit..ska väl typ ta nå o äta o sen typ slagga? Så vi hörs imorn jao, peace!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback