fjorton myggbett...

Hejsan, alltså är så sjukt ledsen över min dåliga uppdatering idag, men jag har varit stressad hela dan typ!
Började med att jag cyklade till skolan i regnet, sen har de varit en seg dag i skolan som vanligt...
Sen va ja me Nelia en stund, haha vi gjorde en massa flummiga saker ;)
Sen va vi me en massa folk asså haha fan va kul vi hade!
Vi va ute typ hela tin så ja fick skitstora myggbett...räknade dom o ja fick de till 14 st. :O
Haha, men ja har skitont i magen just nu o de känns som om ja ska spy..
Aja, imorgon ska ja städa o sen va me samma folk! :)




HAHA, alltså snygg bild eller vad?!
Gonatt!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback