♥ Dag 03 - Min bästa vän.

Kör på dag 3 nu, eftersom jag varit lite långsam med "30 dagarna"..så ah.

Jag har en vän som är min bästavän, hon heter Cornelia Eklund och hon är så mke bättre än andra människor, även om vi bråkar blir vi alltid vänner inom kort. Har känt henne sen den 18 september 2008, då vi började i femman i samma klass. Vi har bråkat skitmycke men de har vi lagt bakom oss, vill inte minnas de, allt va mitt fel. Kan fortfarande inte förlåta mig själv för de jag gjorde, de jag gick med på..
Aja tillbaka till nutid. Vi umgås ofta och gör nästan alltid något roligt! Vi flummar, knäpper as mycke kort, skrattar åt allt och inget, spanar in schnygga killar, kastar mandariner i huvven på folk, chillar vid gävle strand osv. Vi kan göra allt me varandra. I sommar följer hon med mig på husbilssemester, berättar mer om de sen nån gång. Vi är lika mongo båda två, hahahah. Hon är den bästa o de vet hon!


Jag älskar dig bästavän!

JA, jag ska färga utväxten snart! pinsamt värre, hahah..




Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback