♥ Dag 02 - Min familj

Min familj består av mig(Nathalie) 14 år, mamma Britt-Marie 46 år, pappa Jiri 52 år, bror Daniel snart 30 år, bror Mattias snart 30 år, bror Jonny 27 år, syster Annica snart 26 år, bror Kristoffer 25 år, bror Simon 21 år på lördag och bror Victor 19 år.

Alla syskon bor såklart INTE hemma,
de gör bara jag, Victor och Simon + mamma och pappa då.

Daniel bor i Tjeckien, Prag med sin amerikanska flickvän Sarah. Dom har varit tillsammans i runt..4 år, trorjag.

Mattias jobbar/bor i Linköping men han bor också i Gävle, Sörby med sin flickvän Nenalique, vet inte riktigt hur länge
dom har varit tillsammans, hehe :p

Jonny bor lite här och var just nu, eftersom han är ute och reser i Asien halva året typ varje år. Men han håller mest till i Norrsundet, Bergby där även hans pappa bor.

Annica bor här i Gävle, inne i stan :)

Kristoffer bor i Norge, Oslo med hans flickvän Catharina(Catta), dom har varit tillsammans i typ 3 år eller nått, och dom har nyligen förlovat sig! :)

Nu kanske de blir lite komplicerat här, men alla syskon har inte samma mamma & pappa, vänta jag ska berätta.
Kan börja med att säga att pappa har 5 barn och mamma har 6 barn. Alltså har dom 3 gemensamma och de är jag, Victor & Simon.
Annica och Daniel är min pappas barn och Mattias, Jonny och Kristoffer är mammas barn.
Hoppas ni förstår, hehe!

De är ju såklart ganska tråkigt att vara yngst i en stor familj, men man får ju mest uppmärksamhet, haha. Men däremot är de väldigt opassande eftersom jag är inte van med småbarn, alltså aldrig haft ett litet syskon så vet liksom inte hur de är att ha ett, hur man ska vara osv..Aja hehe.

I min familj brukar vi ha lite familjemiddagar lite då och då om året, har oftast skiiiiitkul!
Haha, vi brukar skratta och ha roligt, titta på gamla videos sen vi var små, spela familjespel m.m. ♥

Hehe vet inte direkt vad jag ska skriva men nu har ni fått lite information om min fantastiska familj som jag älskar!

Bjuder på en liten bild också :)


Från vänster: Johan(simons polare) Annica, Kristoffer, Simon, Jonny, Mattias, Victor, jag och Catta (:
Danne saknas.




Hejdå!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback