30 days

Nu försöker jag sparka igång min blogg med 30 dagar. Jag kommer självklart göra vanliga inlägg också!

♥ Dag 01 - Om mig.
♥ Dag 02 - Min familj.
♥ Dag 03 - Min bästa vän.
♥ Dag 04 - Min 'Vill Ha' lista.
♥ Dag 05 - Min favoritplats.
♥ Dag 06 - Vad jag gillar att göra.
♥ Dag 07 – Min dag i detalj.
♥ Dag 08 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 09 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Min förebild.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 14 – Länder jag besökt.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – 10 saker du kanske inte vet om mig.
♥ Dag 17 – Mina favoritminnen.
♥ Dag 18 – Det här får mig att skratta.
♥ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 20 – Min favoritmåltid.
♥ Dag 21 – Mina husdjur.
♥ Dag 22 – Min favoritårstid och varför.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bra.
♥ Dag 24 – Det här gör mig arg.
♥ Dag 25 – Det här älskar jag.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Såhär bor jag.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Hårprodukter & smink jag använder.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Börjar senare!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback