thanks god its friday!

Rubriken säger allt. Fredag idag och de är bara så jävla skönt!
Har inte gjort något speciellt idag faktiskt, skulle egentligen kanske ha tjejkväll och sovit hos Amanda med Cornelia idag, men nänä så blev de ju inte. Haha vi hade typ bestämt att vi skulle kolla på en skräckis tillsammans, men de får väl bli kanske imorn eller nå.
Snart ska jag iallafall gå och ta något att äta och sen tvätta av mig lite och göra allt som en tonårstjej måste göra på kvällarna (misstolka inte).
HAHA.


Imorn har jag sooooovmorgon! Såååååå awesome :) Ska bli skönt att sova ut för engångsskull..
Har väl la ingenting mer att skriva om, min blogg är så jävla tråkig, eller hur?
Så ni kanske kan ge nå förslag eller nå på vad jag kan göra för att göra den lite mer roligare och läsvärdigare? (eller finns det verkligen något som heter 'läsvärdigare'? hehe..)

Men nu måste jag nog gå, tjarrå!




snygg bild när jag piercar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Heeeeeelg :D

2011-03-26 @ 00:38:45
URL: http://linnsfotoo.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback