studiedag

Idag har jag haft studiedag, eller alla barn i bomhus har haft det, tror jag. Tror att alla skolor i bomhus/gävle skulle ha nån sorts av studiedag idag så alla skolor är väl stängda, fast lärarna skulle på nå jävla tönt föreläsning(?). Rätt åt dom. Aja, palla lägga ner tid åt att skriva om idiot skolor.
Idag har jag bara varit hemma, klockan är kvart i åtta och jag har fortfarande pyjamaströjan på mig, haha men det är inte så ovanligt :D
Imorgon är det äckel skola, kommer dö av tråkighet. Efter skolan ska jag, cornelia och amanda på stan och shoppa & gå på bio. Vet inte vilken film än, hehe. Men om vi inte hittar någon kanske det blir bio i helgen istället. Menmen kul kommer vi få iallafall.
Nu måste jag hoppa in i duschen innan desperate housewives börjar klockan nio :)




pusshej!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback