sleepmode - on

Idag har jag varit med Cornelia, riktigt kul faktiskt!
Vi va ute och knäppte lite kort, och hade riktigt skoj haha.
Förresten vi ska ju kanske hyra husbil och sånt i sommar, i typ 2 veckor, och Cornelia kanske ska få följa med! Fyfan va kul alltså :) :D Är hel taggad inför sommaren 2011!
Aja, hoppashoppas!!! :P
NU ska jag hoppa i säng, skola imorgon ju. INTE direkt världens roligaste. Fattar inte att jag måste slösa bort typ 13 år (?) av mitt liv på att gå i skolan, helvetes j*vla skit alltså.
Har gjort två nya headers, bara sådär lite snabba, kanske inte så skiiiiitsnygga, men jag vet inte vilken jag ska ha nu?
Kan ni hjälpa mig att välja?!


Den här?




Eller den här?




HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP.

Kommentarer
Postat av: bästavän♥

Den sista (y) ♥

2011-03-15 @ 10:04:47
Postat av: Linn :)

Den första :)

2011-03-18 @ 17:41:38
URL: http://linnsfotoo.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback