moget, tv4, moget

Idag har jag varit med amanda och cornelia. Först åkte jag och amanda till stan och gjorde massa saker, haha. Så började jag och amanda bråka på donken...kul. Fast ne! Aja, sen åkte vi buss till ica plus (snyggt rimmat där, nattah!) och då mötte vi cornelia. Sen chillade vi bara en stund på amigo och på ica..sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ska snart tvätta bort allt smink och käka prinskorv.


Kan berätta lite om gårdagen:

Haha jag och amanda åkte ner på stan och köpte lite grejor sen åkte vi vidare till willys och donken och sen mötte vi upp cornelia, sen åkte vi ner till nian igen och gick och flummade, knäppte kort, drack monster/red bull/power king och så köpte vi väl nå mer. Sen va vi mitt på torget och så ser vi en kille från tv4 som filmade på nå typ statyer som hade fått nå nya lampor över sig...så när han skulle gå så frågade cornelia om han kunde filma oss, thahah o de kunde han. Men då vägrade amanda & cornelia bara för att dom inte hade fixat sig, så jag fick bli filmad själv och brudarna stod och asgarvade bredvid hehe. Alltså jag blev filmad i typ 5-7 sek, och tv4 killen sa att det skulle vara med på nyheterna på kvällen men sen på kvällen när jag kollade så hade dom klippt bort mig, så jävla lågt! Och han som filmade mig tyckte att de va både kul och bra att de va nån som blev filmad och typ låtsades "peka" på "statyerna" . Så jag fattar inte alls, tv4, skärp er förfan!

Aja...ett litet klagoinlägg här, hehe.
Bloggar nog mer imorgon, om jag hittar på något roligt att skriva om...





Hejdå!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback