cornelia slaggar över

Förlåtförlåtförlåt för att min uppdatering suger just nu men jag har inte haft någon lust alls till att blogga!
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, bara det gamla vanliga, skola och polare.
Idag är det tisdag och cornelia sover över hos mig nu för imorn har vi studiedag, fast jag måste åka till skolan och jobba i en timme för att jag hade tydligen kommit så mycket försent till mentorstiderna för typ 2 månader sen -.-
Hehe, nu ska vi gå och fixa oss för kvällen och sen kanske vi snackar "tjejsnack" innan vi går och lägger oss ;)
Haha eller ja, sånt brudar brukar snacka om sisådär. Skit och sånt.
Pussheeeej!




bjussar på en random bild jag knäppte hos mormor i somras :)

Kommentarer
Postat av: Ravnalisha

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-10-27 @ 09:04:53
URL: http://ravnalisha.blogbow.com

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback