cornelia & nattah :*

Jamenhejhallåshena.
Sorry för låg uppdatering, hehe, ja javet jag är riktigt dålig på att blogga det måste jag erkänna.
Aja, just nu är jag iallafall med Cornelia, haha, hon typ ligger och sover bredvid mig ;)
Haha, gummsan då :*
Idag har jag bara varit i skolan, risigt som vanligt. Blir så less! På två fula mobbare som ljuger 24/7! ÅÅÅHH!
Ska till 'Um' om kanske 2 veckor, hehe. De blir väl bäst så för mig.
Lovar att sätta in en ny header imorn, ska också göra en ny design, eller ja försöka prova på iallafall!
Äntligen lördag imorgon, sovmorgon! MEN, städdag också..fuck.
Vet ni, jag har ju sagt att det kanske blir husbilssemester i sommar, ojah de kanske de blir, men vi har också andra tankar som t.ex. kanske göra en roadtrip till paris, tyskland eller nå. Inte nå såhär jättevarmt land för de blir de till vintern/våren ;) Thailand ofc! Hehe :)
Så jag har något att se fram emot ändå. Längtar!
Fast ingenting är ju bestämt, men ändå.
På söndag ska jag och Cornelia på hockey, haha, inte min favoritsport men vad gör man inte för att få träffa sweet guys? :D <3

Hehe, måste nog gå och fixa disken nu, eller ah plocka ur diskmaskinen och allt skit!


Bjuder på en finfin bild här ja.




not ;)

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback