två veckor kvar, taggad som f*n!

Åker på husbilssemester med mamma, pappa o bästavän om två veckor! Faaan va de har gått fort, längtar som fan! :P
För övrigt har jag inte gjort ett piss idag, skulle egentligen varit med Filip men jag blev tvungen att städa hela dan istället..
Victors student igår va himlans kul, grattis till studenten bror! Nu är de bara jag kvar! :)

Aja, imorgon ska jag vara med Cornelia, vi ska nog cykla till stan. Vi ska till nå konfa grejs imorn också, de står att vi ska grilla o sånt o prata om varför vi väljer att konfirmera oss senare i år :) eller så är de nästa år? haha..

Nu ska jag fortsätta kolla på nå grejs på yt, sånnadär småfilmer, har ju skittråkigt.. ;)

Bjuder på ett bara superschnygga webbcam bilder osv..





JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!
Bara att vänta 5 år då..

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback