paus

Tar en paus ifrån bloggandet ett tag, de behöver jag.. Mår så jävla dåligt i själen..
Mycket som har hänt, o de kommer säkert hända en massa mer. Hatar att vara tonåring..värsta tiden i livet.
Vill bara komma härifrån ett tag, slippa allt o alla. Är de de här livet har att erbjuda så vill jag inte mer!

Varit hemma idag, orkade inte med skolavslutningen. o tror inte de blir nå stolt&nykter för mig ikväll heller..har ingen lust.

Aja imorn ska min familj till Holmqvist's för Christoffer tar studenten o på fredag tar min bror studenten så de blir väl o fira med tårta o andra grejer. Vi hörs sen, kommer tillbaka när jag mår bättre.



Bjuder på en bild från bättre tider.

-/ sandra nathalie marie jérabek

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback