love u sis

De här blir sista inlägget för ikväll, för att internet här hemma stängs av klockan tolv, drygt.
Aja, har fixat pyttelite på bloggen idag, ska fixa mer så småningom. Imorn blir de som sagt att cykla ner på stan med bästavän, ska väl kika om vi hittar nå mer vi ska köpa innn vi åker. Måste låna mammas cykel eftersom att min cykel är typ trasig..eller ena trampan ramlar av hela tin, även om man skruvar ihop den så blir den ändå glapp o lossnar efter ett tag! skitkvalité.

Men nu ska jag nog titta på en film jag har på datorn, typ snakes on a plane elr nå, eftersom att internet slås av snart...
Amen hörs imorn då! :)



Jag älskar dig min fina siiis!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback