its friday, friday, gotta get down on friday

Inget bloggande igår, förlåt för de, men jag fick inte tillgång till datorn på nästan hela dan!
Delvis för att jag va in till stan med Cornelia o titta på kläder o kameror, o så flumma vi såklart ;)
Hahah.
Sen cykla vi hem o va ute hela tin, eftersom de va soligt som de inte hade varit på 3 dagar.
Aja, hade skitkul, satt o prata o skratta till kl kvart i tolv på natten då mamma ringde o sa att jag skulle cykla hem, hehe.

Har inget intressant att skriva om just nu, idag har jag inte gjort nånting o kommer nog fortsätta med de.
Ska väl städa för imorn kommer mormor, Leif o mina kusiner..

För övrigt har jag fått lånat min brors dator för jag ska kunna spela en massa coola spel, hahah :D

Så nu
ska jag spela! Har alla Nintendo, Super nintendo o Gameboy Advance spel på datorn :) o tur att jag har en bra speldosa till datorn ;)

Btw, rubriken äger, fast..aja stämmer iaf in på idag, hahah.



Något smått random bild..



Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback