första doppet avklarat!

Igår badade jag för första gången ute för de här året hemma hos Holmqvist's i deras pool! Haha ;)
Hehe, hade ingen bikini med mig så badade i bh o trosor...ungefär klockan tolv till ett på natten :)
Va typ 30 grader i poolen ju, fett najs!
Aja, för övrigt är jag väldigt arg på en jävel just nu..usch asså.
Imorgon åker jag på husbilssemester om jag ens följer med, vi får se. Har typ inget att skriva, för nu ska jag städa o sen ta en snabbdusch o sen typ packa klart eller nå.
Men herrå, bloggar senare tror jag..

Den här bilden är knäppt på taket av vårat lilla hotell på gatan 75 east 3rd street, new york :)
sakna..


Kanske kommer nån bild från igår senare.


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback