bloggtorka..

Tja allihopa, har haft lite bloggtorka dom sista dagarna som ni kanske har märkt, förlåt för de!

Idag o dom senaste dagarna har jag varit med bästavän, idag åkte hon till hennes stuga i axmar, o hon kommer hem på söndag/måndag, fatta va jag kommer sakna henne!? :( :*

Tidigare ikväll
va jag med Amanda en stund, vi titta lite på tv o käka chips, choklad o turkiskpeppar :)
Aja just nu är de reklam på Scary Movie 4 som jag håller på o tittar på uppe, har sett den för men whatever?

Idag när jag va med Cornelia så skulle jag försöka bryta av en glasbit o så skärde jag upp typ hela tummen kändes de som, haha, så de bara rann blod över typ halva handen, asså fan va ont de gjorde!
& så va jag såklart tvungen att gå hem o då kände jag mig som en jävla lodare med en blodig hand hahah..
Aja, när jag kom hem gjorde jag rent såret o satt på ett plåser, o egentligen va såret väldigt litet men de kändes som om hela tummen va avskuren...hahaha. Såret blev iaf inte så skitdjupt.



Hoppas verkligen ni inte sitter o käkar när ni ser den här bilden..kanske inte den trevligaste!
Och nej, de är inte ketchup eller näsblod!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback