4 dagar kvar

Förlåt för en dålig uppdatering men jag är/har varit grymt stressig den senaste veckan, eftersom vi åker på söndag o jag har skitmycke kvar o fixa/göra! o imorn så ska jag följa med Neliaa till hennes stuga i axmar, ska stanna där tills på lördag, o då sover hon hos mig tills på söndag så hämtar vi husbilen o drar iväg! :)
Men tills dess måste jag
- Packa!
- Färga håret
- Städa
- Leta efter mina åksjukeband..hittar dom ingenstans o dom e asviktiga för jag ska ju till liseberg också!
- Tömma mobilminneskortet
- Ringa min syster om hon kan komma hem till oss medans vi är borta, o sköta om Olivia lite. (Simon o Victor kommer ju också vara hemma men dom kanske inte är så himla intresserade av att sköta om ett marsvin i 2 veckor..)

Aja, idag ska jag packa lite till stugan o senare packa inför resan!
Sen ska jag o Nelia käka pizza, o så sover jag hos henne från idag till imorn så kommer typ hennes morbror elr nå o hämtar oss o sen åker med oss till axmar. Det är ju midsommar de är därför många ska dit :)

Amen vi hörs väl sen då! ciaooo

Bildlöst inlägg..

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback