15 saker ni kanske inte visste om mig..

- Jag spelade sims för första gången för typ 4 dagar sen..
- Jag älskar stark mat! Som thaimat, starka köttgrytor osv..
- Jag har varit i 14 länder.
- Jag tycker inte om jordgubbar, eller typ inga bär alls.
- Min naturliga hårfärg är mörkbrun.
- Jag är ganska lycklig just nu.
- Jag har ingen sjukdom, trodde ett tag att jag hade adhd eller nått men de tror jag inte längre.
- Jag älskar Veronica Maggio´s musik!
- Jag är väldigt blyg.
- Jag hatar när någon retar/irriterar mig.
- Jag hatar spindlar.
- Jag har väldigt dåligt självförtroende.
- Jag har också väldigt dåligt självförsvar, är enormt feg!
- Jag blir sjösjuk/åksjuk hur lätt som helst..
- Jag är jävligt seg, när jag brukar fixa mig efter jag vaknat på "morgonen" kan de ta upp till tre timmar..





Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback