torsdag 21/7

Hej! Har haft en liten break men nu är jag tillbaka!
Dom senaste dagarna har varit sega, bara legat i sängen o tittat på film...de har ju regnat o åskat för de mesta, usch. Va iaf me Cornelia igår o ska va de snart också. För ett par dagar sen beställde vi hem lite över 100 fujifoton o idag fick vi hem dom i brevlådan! Blev happyyy :)

Aja, sitter o lyssnar på E-type, så jävla bra! Har älskat han sen jag va en liten fis, hehehe.
Synd att jag inte gick på sommarkväll igår, för han va där o spela..faan!

Vet inte vad jag ska skriva om nuförtiden..så de här får räcka just nu, hörs sen!




Snygg bild från Åhus i Skåne! Älskar deras glass :*


Kommentarer
Postat av: Blåbär <3

Småa Glassar :o<3

2011-07-27 @ 00:10:49
Postat av: Anonym

Du kanske borde dra ner på sötsakerna gumman... <3

2011-07-27 @ 16:29:04

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback