haters make me famous

Great, älskar när äckel anonyma jävlar kommenterar en massa skit! Typ de bästa asså! Haha men nej, vet att ni som kommenterar massa dumt bara är avundsjuka på mig jao, vet redan de, ni behöver inte visa de :) Och jag tar ändå inte åt mig men de är bara förjävligt hur vissa kalla människor kan hålla på! Skrattar åt er. Bara så jävla fegt! Fkng cunts. Tur att de finns så man kan se IP nr osv! Fast de märkvärdiga är att ni läser min blogg ändå? Asså stick härifrån om ni inte har nå vett i hjärnan? Och om ni nu har så grymt mycke emot mig bara dra härifrån?! Fega&avundsjuka jävlar asså!
Jag gör vafan jag vill, de är mitt liv o de är jag som bestämmer. Vill ni inte acceptera de - nejmen dra åt helvete då!
Jag föddes inte för eran skull och tänker därefter inte leva efter era regler. Så äre bara. Klagar ni, ja då får ni väl göra de då men jag tänker fan inte ändra mig pga er, jag är mig själv o de har jag alltid varit o kommer alltid att vara!
(bara dom som har nått emot mig som ska ta åt sig)

Aja, sitter o kollar på Kick Ass, fan den äger ju! Bästa filmen jag sett på länge.
Ska käka thaisoppa med nudlar typ snart o sen ska jag väl bara chilla eller nå.


nej jag är inte perfekt men jag är/ser hellre ut som mig än å vara/se ut som dig!

Herrå!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår dig, men asså lägger du ner tid på sånna jävlar ? xD

2011-07-28 @ 19:11:15
Postat av: Anonym

Vad finns det att vara avundsjuk på? Ditt flottiga ansikte, dina ''vackra'' ögonbryn eller kanske bara ditt PERFEKTA ansikte? HAHAHAHA. Tom det där var skrattretande.. Serriöst, vafan, fula jävel. Ville bara att du skulle veta vad vi tycker om dig, och du verkar ta åt dig eftersom att du gjorde ett blogginlägg om de.. Ibland (dvs ganska ofta) är du riktigt dum..



Puss.

2011-07-28 @ 19:13:11
Postat av: Hutten

Hurru ditt jävla fitt nylle, sluta läs bloggen om du stör dej på henne, o sluta kommentera, om du hatar henne så jävla mycke , sluta lägg tid på na? jävla hor jävel, stick härifrån ! -.-

Svär, kommer ge dej så jävla mycke kuk om du fortsätter kalla henne för saker, jävla köttnacke

-.-,

2011-07-28 @ 23:37:21
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om lösögonfransarna:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-07-31 @ 10:56:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Hutten Bög Plutten? vad ska du göra åt saken..? du har ju ingen kuk ändå, mini dickkkkkkk xD

2011-08-10 @ 15:53:37

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback