fuck the world!

Först vill jag bara säga att jag tänker på er i Oslo, ni kanske har hört vad som hänt? En bomb dödade 7 oskyldiga människor o flera skadades. Samma gärningsman som dom tror la dit bomben hade några timmar efter bomben exploderat, varit på ett ungdomsläger på nån ö nära Oslo o klätt sig som en polis o lockat dit dom oskyldiga ungdommarna o sen skjutit ihjäl alla han såg. Över 84 st människor dog, helt sanslöst..
Polisen har gripit en misstänkt o jag hoppas verkligen att de är rätt mördare, annars går ju liksom den riktiga på fri fot!
Min bror bor ju i Oslo med hans sambo o sån tur var va dom i Sverige! Usch, varför finns de människor som gör sånt här? Vad är de för jäkla värld vi lever i? Vila i frid alla som dog, allt är bara så himla tragiskt,


En bild jag gjorde..


Aja, nu tillbaka till mitt tråkiga liv.. Just nu håller jag på o städar o tittar på nå snygga fondväggar jag vill ha när jag ska byta rum. Ena brorsan flyttade idag o jag ska få hans rum! Ska designa de skitsnyggt :)

Har käkat thaimat idag med mamma, supergott!
Ska väl kolla på nån film sen o bara mysa.

Ni får gärna kommentera lite mer, då blir de lite roligare o blogga!



Snyggish bild från Sthlm, ciiao


Kommentarer
Postat av: Blåbär <3

Vi måste va nåån daaag :D<3

2011-07-27 @ 00:09:08
Postat av: Blåbär <3

fin bild :) ♥

2011-07-27 @ 00:09:43
Postat av: Anonym

ful bild*

2011-07-27 @ 16:38:32

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback