i was just a second choice

Har hänt en massa shit dom senaste dagarna, asså jag orkar inte mer helt serriöst..trodde julen skulle bli nått att se fram emot i år men just nu är ingenting de minsta roligt..
Är så jävla förvirrad, arg, ledsen, chockad ja allt! Ändå så håller jag allt inombords men nu skrev jag av mig iaf lite av hur jag känner just nu. Så jag orkar typ inte blogga så mycke tills de värsta är över..asså vafan.

Varför vill alla bara såra mig hela tiden?!
Vad fan har jag gjort för att förtjäna de?

Asså..

Ahmen ligger o lyssnar på musik just nu som får mig att gråta ut..känns skönt. Musik är livet liksom.
Kom typ nyss in från att först ha varit med Eve o Viktor, sen va jag med Marcus o Adde. Dom fick mig iaf på bättre humör, tack!
Mamma o jag håller på o klär granen, elr jag hjälpte till lite nyss men jag orkade inte så jag gick upp o fortsatte snacka skype med Adde o Marcus.

Men nu ska jag väl titta på nån film eller...dö.



Random bild, pallar inte leta på någon annan..någon dag framöver kommer en ny header. Så ni bara vet liksom.

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback