sundays suck

Tjo..
Söndag idag så dagen har varit seg...
Men jag vaknade runt klockan 9 med fetaste mensvärken..usch!
Va tvungen att ringa till morsan som va nere, o säga att hon skulle komma upp med en vetekudde & ipren. Tack mamma va skulle jag göra utan dig? <3

Kom typ nyss hem från att ha varit med Viktor, Victor, Evelina, Ida & David. Varit typ ute hela tin o frusit tårna av mig typ..
Aja, just nu ligger jag o lyssnar på musik i mina nya skullcandy hörlurar som mamma & pappa bytte ute i valbo. Eftersom dom som jag hade före gick sönder..så fick ett par nya, ty!

Nu ska jag fortsätta leta efter bra musik o snart ska jag plocka ur diskmaskinen.. o sen så ska jag tvätta bort sminket osv..o kanske lägger mig o skissar ett tag också. Så vi hörs väl imorn, goodnight :*



Bjussar på den här bilden today'


Kommentarer
Postat av: cornelia

den där bilden älskar jag <3!

2011-12-13 @ 07:03:41
URL: http://corneliaking.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback