ny vecka

Tjo!
Idag har jag typ inte gjort ett piss..
Först skola, sen drog jag till legenden för att Rasmus, Viktor o Simon va där. Hängde med dom en stund, skulle spelat guitar hero men de fick man tydligen inte..så vi spelade Mario Kart, hahah fan va jag ägde ut er guys ;)
Sen träffa vi lite mer folk, o drog till södra bomhus. Hängde lite där, chillade. Fick typ skitont i huvet så jag stack hem..o nu sitter jag här.

Lördag: Var med Evelina, Viktor o Viktors kusin Daniel :) Lärde känna honom, grymt snäll!

Söndag: Chilldag typ. Vakna halv 10 o kunde inte somna om.. -.-'
Sen drog jag ner på stan med Viktor o Daniel :)
Aja, men vi gick runt o gjorde lite saker, sen drog vi in till escape ett tag o gamea lite, fan va grym ja va på cs alltså! Haha not..

Sen när vi kom hem från stan så träffa vi på David, Victor o Filip. David o Victor skulle på bio så Filip va med oss. Sen drog vi in till Viktor o typ hade kul..sen blev jag sur..no comments..

Sen kom Ida o Evelina o sen mötte vi Rasmus.
Vid 7-tiden gick vi in till Ida o tittade på film. Myys!
De var en bra dag!

De va lite om dom senaste dagarna :P

Nu ska jag dra o käka nå o sen hoppar jag nog in i duschen.
Aja goodnight!













Några bilder på mig från nån gång dehär året..heh.


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback