kärlek utan bråk är som vodka utan alkohol

Hej på er guys!
Nyss kommit ur duschen o ska nog käka nudlar eller nå.
Varit hemma idag, seeeeegt, men ändå så jävla skönt. Sov till 12 o sen satt jag vid tvn typ hela dan. Vid halv 7 gick jag hem till Viktor o titta på film - Wrong way 4. Haha så jävla skön komediskräck, fast jag hann inte kolla klart på den :(

Aja, snart är de lov. Äntligen!
Och snart får jag ett syskonbarn också, underbart!

Well, bloggar mer imorgon med nya crazy things som hänt. Ska nämligen till stan med Viktor o vi ska nog in o gamea lite på Escape också :) men gonatt!



Flumbild på mig o bestis i somras.♥

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback