Torsdag 25/8

Haft en helt awesome dag idag! :)
Var med Amanda först, sen va vi med Filip o David en sväng, sen åkte jag hem o åt för mamma o pappa hade köpt pizza till mig för dom hade varit ute o ätit så fick jag välja om jag ville följa med eller om dom skulle köpa pizza ^^

Men sen kom Filip till mig så va jag o Amanda med han sen gick vi ut o träffa på H-b o Adde så va vi med dom till typ halv 11 :) Kulkul dag iaf! Hoppas de blir de imorn å :)

För övrigt
så hade vi en massa information i skolan idag så jag typ somnade på bänken..usch va trött jag va!

Idag åkte mamma o hämta min mobil på stan! Asså dom hade sagt för nån vecka sen att jag skulle betala 600:- men så behövde vi inte betala nånting? wierd..
Blev väldigt besviken iaf, för att mobilen var helt återställd..asså ingenting kvar..inga kontakter, inga meddelanden, inga appar osv.. fast bilderna är såklart kvar eftersom jag har dom på minneskortet!

Blev också jävligt chockad när mobilen började startas om hela tiden av sig själv! Fyfan, fick tillbaka mobilen trasig !
Deppar just nu...
Så imorn ska mamma ner o klaga o hälsa från mig att jag kräver en lånemobil :')))

HEHE!

Tråkigt att läsa, i know..

Godnatt sötnosar!



Vill utomlands!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback