tisdag 2/8

Seg dag idag, pappa väckte mig halv 2. Har varit ute o solat lite grann men mest så har jag bara varit inne o kollat på film..
Senare ska jag träna o snart ska jag käka nå. Eller kanske inte. Aja vi får se, har varit en seg dag som sagt, inte hänt ett piss typ..
Trå[email protected]

Fick iaf hem mitt mobilskal idag som jag beställde i söndags, 200 spänn för de o så funkar inte mobilen..fail.
Tror jag ska lämna in mobilen eller nå för jag vet inte vad som är fel med den, den går inte att ladda o de går inte att sätta på den. Troligen något med batteriet..
Aja, kanske visar en bild på skalet senare!

Ne nu ska jag ut o hämta färskt grönt gräs till min sötnos!


Herrå.

Kommentarer
Postat av: Hutten

så där ser min gata ut (H) ♥

2011-08-02 @ 21:23:51

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback