sunny day

Tjoo!
Va inte med Ida igår för hon kunde inte, så jag va med cornelia istället :) Vi typ chilla o sen på kvällen vid 11 drog vi ut o sprang lite, som vi ska göra idag också. Skulle egentligen ha åkt ner på stan idag o lämnat in min mobil elr nå men såklart hittade vi inte kvittot från när mamma o pappa köpte den så mamma får åka ner o fixa allt imorn istället..men vi kanske åker ner senare o flummar o tittar på lösögonfransar till club heat imorn. Eller asså de är kanske inte säkert att vi går eftersom vi inte har några biljetter än.. Ajaa måste göra mig klar nu, FAN att jag jämt ska sitta inne vid datorn när de är så pass fint väder ute :o

Juste, inatt tittade jag på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, den va fan sorglig..vill titta på del 2 nu direkt men väntar nog tills den kommer ut på dvd eller på tankafetast osv hehe.

Updaterar nog mer senare eller ikväll eftersom jag har ganska fullt upp today!
Men vi höres jaoow ;)



Love u Oliviiis!

Kommentarer
Postat av: Hutten

tack fatt du berätta att den va sorglig :o kul och kolla nu lixom ? :o xD ♥

2011-08-04 @ 21:32:04

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback