seg lördag

Usch vilken tråkig dag! De har regnat o jag har fortfarande ingen mobil.. o inte har jag kunnat suttit vid datorn heller eftersom jag har pappas datasladd till min dator eftersom min datasladd är trasig, men idag behövde han ha den typ hela dan...
Hade tänkt att ladda upp alla bilder från fotodagen idag men jag lovar att göra de imorn! Måste redigera alla så dom blir snygga :D

Svarar på kommentarer när jag har städat klart, håller på med de nu. Lite senare ska jag käka mat o sen titta på nån film på datorn o bara mysa!



Slarvig random biiiild..

Älskar mina söta läsare! :)


Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback