goooood night

Snygg bild.. ;)

Varit på stan idag med bästavän som sagt. Hade urkul! :D
Fast vi båda har asont i fötterna just nu..för att vi gick till stan o sen gick vi runt på stan i timmar o sen gick vi hem från stan. Så de blev träningen idag hehe..

Imorn ska man nog vara med Filip o ha de bra.

Men nu ska jag fortsätta titta på G-force o dampa på en äckel p12. Jävla bög asså!!

Blir iaf sängen för mig "tidigt"(i vanliga fall brukar jag somna runt 4-5) ikväll, eftersom att jag är sjukt trött o har ont...så gonatt!


Kommentarer
Postat av: ida - Smilinggirls!ッ

sv: tack vad glad jag blir!:)

har du fortfarande sommarlov?

2011-08-11 @ 13:08:40
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback