gomorron

Hehe vaknade typ nyss...fan skolan börjar om typ en vecka o så vaknar jag halv 5 på eftermiddagarna, hur kommer dehär sluta då?
Haha.
Men iaf, Cornelia kommer snart för hon ska sova hos mig, så jag måste fixa mig o så!
Vi ska bl.a. ut o fota :) Så de kommer väl lite fina bilder sen!
Svarar på alla kommentarer jag fått, lite senare! :)



Blev den här snygga bilden, haha!


Btw nu så är mamma o pappa påväg till Småland(Hultsfred) med min bror Victor som ska bo där med en av hans polare i typ 2 år..
Så nu blir de bara jag + mina föräldrar som bor i en helt vanlig villa.
Tänk att hela min familj har bott här, alltså mina 7 syskon + mamma, pappa o jag! :P
Simon flyttade ju för några veckor sen han också..fast bara till stan.
så jag ska få hans rum, tapetsera om o sånt. Ska nog börja med de i veckan!

Kommer iaf kännas lite tråkigt att vara ensam barn tills jag typ flyttar hem ifrån? Eller om kanske Victor flyttar hem sen igen eller om han flyttar direkt till en annan lägenhet.

Aja, nu ska jag dra! puss




Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback