tomorrow i'm gonna laugh my ass off

Imorgon är de skola, orkar serriöst inte med skolan igen!
Har haft ett asnice påsklov, nu är de bara och invänta sommarlovet! :)
Imorgon ska jag iaf garva arslet av mig, som ni kanske misstänkte när ni såg rubriken, hehe.
I'm a little evidence-girl (a)
Haha älskar att se dom jag hatar få va dom förtjänar!!
Awesooome :D
Imorgon lägger jag upp några bilder från dagen idag och vad jag har köpt, hinner inte just nu för nu ska jag sova.
Har nyss fixat nytt rent täcke och sånt och då blir det extra skönt att lägga sig! ♥
Uppdaterar mer imorgon, hejdåå.

En bild hinner jag lägga upp ;)
grymt dålig bildkvalité..



sjukt snygg bild hahah, fast?


peace


Kommentarer
Postat av: anonym

Vilka hatar du, o vad har dom som hatar dig gjort? :)

2011-04-27 @ 19:55:20

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback