summer is early!

Halloj.

Just nu har jag (och har haft de ett tag) en kraftig smärta/kramp i ryggen/skuldran och ända upp till typ hjärtat/bröstkorgen, har typ nå sendrag elr muskel grejs, fett jobbigt...trodde först de va typ nånting med hjärtat hehe..men de känns som om nån hugger mig med kniv i ryggen hela tin..

Aja, vet inte va jag ska göra åt de, har tagit en värktablett men såklart de hjälper ju aldrig!

Idag har de varit jättesoligt ute och jag har varit ute och lirat lite fotboll med bror min, svettades ihjäl typ, blev jätteslö i hela kroppen och orkade inte göra nånting haha.

För övrigt har jag laddat ner en prov-version av Lightroom 3.
Fattar inte direkt så mycke men jag får väl prova mig fram.

Jag ska börja vara aktivare och uppdatera mer här så de kanske blir lite roligare för er att läsa!
har gjort några nya kategorier och så ska jag börja skriva om roligare saker, t.ex. dagens sötnos, musik, outfits' osv..
Ja, ni fattar eller? :)

Aja ska väl dra & vila eller nå, titta på tv.

Haha snygg bild jao. Fast..?



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: olivia

HEJ NATHALIE!:3

2011-04-25 @ 00:48:12
URL: http://oliviakjellman.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fin är du är :)<3

2011-04-25 @ 00:49:01
URL: http://oliviakjellman.blogg.se/

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback