happy easter suckerrrrrrrrs!

Ojojoj nu va de länge sen igen!
Kanske alldeles för länge sen?!

Hehe sorry för de men orkar inte blogga för de känns som om ingen läser den?
Får dåligt med kommentarer också, blä.

Aja shit the same..Idag är de lördag och påskafton. Min syster Annica och min bror Mattias med flickvän och hennes dotter har varit här och käkat lite härlig påskmat och haft de lite mysigt.
Igår och alla andra tidigare dagar i veckan har jag spenderat med min bästavän Cornelia Eklund, idag åkte hon till sin stuga och jag kommer inte få se henne förens på måndag :(
Men kan ta ett kungligt skämt för att få upp humöret lite...

När är de EMO-dagen?
Svar: På skär-torsdagen

HAHAHAH så gammal men så kul!
Sämst humor jag har just nu jaow..

Har inte fått nå påskägg idag men ja kommer nog få ett snart som jag kommer mumsa på under kvällen till en bra film ;)
Så ni vet så kommer en ny header snart, som sagt den jag har nu är ju bara tillfällig!




Haha, ser ut sådär nu typ..

pusshej!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback