f*cking school day

Haha, har ny header nu, men den är bara tillfällig! Vet fan inte vad jag ska ha för header?! Finns väl ingen som kan hjälpa mig med en och göra en i photoshop heller?..
Aja, fett tråkig skoldag idag, inte för att det brukar vara bättre skoldagar men ändå!
Usch hatar verkligen min skola men det är väl ingen idé o byta nu eftersom det bara är runt 50 dagar kvar till sommarlovet!! :)
Fyfan va tiden springer framåt!
Och nu börjar ju Desperate Housewives också!
Så nu blire o rusa upp till tvrummet och mysa framför bästa serien i världen. <3


Hihi, bjuder på två lika bilder men med helt olika redigeringar ;)




Pusshej :*

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback