cupcake

Fick hjälp av Sandra med de jag behövde hjälp med (angående inlägget under). Just nu sitter jag och äter en jättesmarrig muffins som mamma gjorde igår! Hon är helt enkelt kung på att baka.


Dålig kvalité på bilden..




Btw, jag är jätteledsen att säga de här men, vi har bytt/ska byta internetgrej från bredbansbolaget till comhem men nu har de tydligen blivit så att från imorgon kommer vi att vara utan internet här hemma till den 8 maj! Så jag kommer inte kunna blogga på en vecka!! Helt sjukt...kommer inte klara mig utan internet ju! :( Men om vi har tur så kommer min bror att ringa till comhem grejset imorgon och fixa problemet. Hoppashoppas!!

Kommentarer

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback