zzzumbatime!

Hejsan.
kom nyss hem från skolan,
sitter o äter chips nu. :s
ehh,
idag fick jag punka på bakhjulet på cykeln -.-'
JätteKUL!
snart ska jag byta om,
ska nämligen snart ta bussen in till syrran och sen ner på stan o prova på zumba!
Min syster tränar där o  hon tycker det är suveränt kul.
Får väl hoppas på de jag me :)
ska snart äta,
är vråååååååålhungrig!
Kom försent idag från gympan till matis så maten va typ slut,
bengans fel jao.
Amen,
nu ska jag ringa mamma hejdå!



bjuder.

älskar min frisyr på bilden, :)

Kommentarer
Postat av: Dante

Snygga tuttar !! :O

2010-09-24 @ 16:36:14

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback