you stole my heart, and now I want it back!

de blev ingen zumba igår,
va för trött o hade verkligen ingen ork i kroppen heller,
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh :(
cp,
jag orkar ingenting längre,
vet verkligen inte va jag ska göra..
men nu ska jag gå o klä på mig,
å käka nå frulle,
sen kanske ringa julia o fråga om vi skulle gå o hälsa på på vikinga'
vill verkligen träffa cilla o alla, saknar henne ja :(
justja vi har studiedag idag :P
Ah men,
Vet liksom inte va jag ska göra senare,
känner mig så deppig.
fattar verkligen inte att en vän som du verkligen utnyttjar en hela tiden,
du e en riktig kompisplayer,
du skaffar nya vänner o skiter i alla gamla.
jävligt omoget om jag får säga det själv!
Men orka detta jag står inte på din sida längre.
Ne men hejdå!



en bild på mej o bästisen <3 ;)

Kommentarer
Postat av: feliciiaah ;*<3

Men sötnos berätta!<3

2010-09-14 @ 17:15:33

- Taskiga kommentarer tas bort, så ingen idé att kommentera nå dumt.
- Länkbyten? Visst!
- Följa varann via bloglovin'? Absolut!
- Har du några frågor? Fråga på!
- Kontakta mig på [email protected].
- Va helst inte anonym!

Kommentera inlägget här!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback